Jesteśmy partnerem:
MasterCard Mobile

Aktualności

2017-12-14

Nowa aplikacja CallPay Usługi dostępna na iPhone'a

Całkowicie nowa aplikacja CallPay Usługi do sprzedaży biletów za pomocą telefonu komórkowego jest już dostępna w sklepie AppStore.

CallPay udostępnia nową, rewolucyjną wersję aplikacji CallPay Usługi dla smartfonów firmy Apple do zakupu biletów komunikacji miejskiej. Można ją pobrać bezpłatnie w sklepie AppStore.

Aplikacja znacznie upraszcza proces zakupu biletu. Nie jest już konieczne doładowywanie wirtualnej portmonetki, nie trzeba wymyślać nowych haseł, czy zakładać kolejnego konta, wystarczy zainstalować aplikację, potwierdzić swój numer telefonu i już można kupować bilety.

Po zakupie biletu aplikacja zapyta jak chcemy opłacić usługę. Do wyboru są:

       - bezpośredni przelew z konta bankowego

       - płatność kartą (Visa, MasterCard)

       - płatność za pomocą BLIK

       - płatność OneClick

Każdy z wyżej wymienionych systemów płatności umożliwia, po wykonaniu pierwszej transakcji, zapamiętanie w bezpieczny sposób danych logowania do konta lub danych karty płatniczej, co znacznie przyspiesza wykonanie kolejnych płatności. Szczególnie prostym i szybkim sposobem płatności jest OneClick. Wystarczy wykonać jedną transakcję kartą, aby dane zostały zapamiętane. Przy kolejnej płatności dosłownie wystarczy jedno kliknięcie aby zapłacić za bilet (uwaga: niektóre Banki wymagają dodatkowej autoryzacji tego typu płatności).

Wszystkie płatności w aplikacji CallPay Usługi dokonywane są bez jakichkolwiek prowizji ponoszonych przez klienta. Bilety kosztują więc tyle co np. w Kiosku RUCHU.

Możliwe jest także założenie konta w systemie CallPay (należy zalogować się na stronie: www.callpay.pl) i dokonanie przedpłaty na rzecz kupowanych biletów. W takim przypadku aplikacja automatycznie dostosuje się i wyświetli przycisk umożliwiający płatność z przedpłaconych środków oraz poda bieżące saldo. Jest to szczególnie przydatne rozwiązanie dla rodziców, chcących umożliwić swoim dzieciom swobodne korzystanie z Komunikacji Miejskiej, ale bez przekazywania gotówki w ich ręce.

Nowa aplikacja CallPay Usługi ma także zmieniony i uproszczony sposób kontroli biletów. Od razu po zakupie biletu jest on widoczny w aplikacji, a podczas kontroli należy okazać kontrolerowi specjalny interaktywny ekran na podstawie którego weryfikuje czy bilet jest ważny.

Nadal jednak pozostała możliwość weryfikacji biletu poprzez przesłanie bezpłatnego SMSa kontrolnego, na telefon pasażera.

W przypadku dodatkowych pytań dotyczących aplikacji lub usług świadczonych przez CallPay, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta czynnym 24h: tel: 614 111 614; e-mail: bok@callpay.pl

powrót do listy aktualności

Nasi Partnerzy

Polub nas na Fejsie :)