Jesteśmy partnerem:
MasterCard Mobile

FAQ

Czy ma to znaczenie, z której sieci komórkowej korzystam?

Nieważne, z jakiej sieci komórkowej korzystasz. Płacenie odbywa się poprzez dzwonienie na numer, który jest widoczny w miejscu "sprzedawcy". Numer, na który dzwonisz jest zwykłym numerem stacjonarnym.

Co muszę zrobić, aby zacząć korzystać z CallPay?

Wystarczy zarejestrować się telefonicznie pod numerem 22 100 1 600 lub na www.callpay.pl. Podczas rejestracji podajesz numer, z którego będą dokonywane płatności. Następnie podajesz swój PIN, którym będziesz potwierdzać swoje transakcje.

Czy są pobierane jakieś dodatkowe opłaty za korzystanie z CallPay?

Samo dokonywanie płatności jest całkowicie darmowe identycznie jak w przypadku karty płatniczej.

Jak długo trwa transakcja w CallPay?

Transakcja, czyli połączenie to zaledwie kilka sekund. Najczęściej, np. przy płatnościach za bilety parkingowe czy autobusowe, transakcja trwa 3 sekundy i w słuchawce usłyszysz tylko "dokonałeś zakupu biletu na autobus". W niektórych przypadkach, np. w taksówce, musisz wprowadzić dodatkowo kwotę zapłaty, wówczas takie połączenie jest trochę dłuższe.

Skąd pobierane są pieniądze na płatności?

Aby móc płacić, musisz najpierw zasilić swoje konto w CallPay, z którego są realizowane płatności. To konto działa prawie na takich samych zasadach, jak konto bankowe.

Jak doładować konto CallPay?

Konto w CallPay możesz doładować na stronie CallPay, gdzie automatycznie przeniesiesz się na rachunek swojego banku. Takie doładowanie jest natychmiastowe tak, abyś mógł od razu z niego korzystać. Możesz też przelać środki z dowolnego konta bankowego prowadzonego na terenie Polski.

Co się stanie, gdy zechcę zapłacić za bilet wart 5 zł, a na koncie mam tylko 3 zł?

CallPay natychmiast Cię o tym poinformuje. Usłyszysz komunikat "brak wystarczających środków" i niestety system odrzuci Twoją transakcję.

Czy kodem PIN, który ustaliłem podczas rejestracji muszę potwierdzać zakup biletu na kwotę 1,2 zł?

Nie, podczas rejestracji, a nawet później, możesz tak ustawić swoje konto, by kodem PIN potwierdzać tylko transakcje powyżej 50 zł. Takie rozwiązanie ułatwi i przyspieszy Twoje płatności.

Skradziono mi telefon lub go zgubiłem. Co zrobić?

Natychmiast skontaktuj się z numerem infolinii CallPay 616 550 550 lub na ww.callpay.pl i deaktywuj usługę.

Co zrobić, jeśli zapłaciłem za bilet, lecz rozładował mi się telefon a jest kontrola biletów?

W przeciwieństwie do papierowego biletu, możesz łatwo wybrnąć z tej sytuacji. Powinieneś przyjąć karę, następnie, po zalogowaniu się na swoim koncie na www.callpay.pl, drukujesz zestawienie transakcji. Z tym dokumentem oraz karą możesz złożyć wniosek o anulowanie kary.

Czy jako użytkownik CallPay mogę kupić dla mojej rodziny bilety w CallPay?

Tak. Wystarczy, że wykonasz odpowiednio więcej połączeń na numer biletu i już masz bilety dla osób podróżujących z Tobą.

Czy z usługi CallPay korzystam wszędzie tam, gdzie chcę?

Nie. Za pomocą usługi CallPay możesz płacić tam, gdzie zobaczysz logo CallPay. To tak samo, jak w przypadku kart płatniczych - można płacić nimi tylko tam, gdzie są akceptowane. CallPay dołoży wszelkich starań, aby w jak najkrótszym czasie powstała jak największa liczba punktów akceptujących usługę CallPay.

Czy są limity dokonywanych transakcji?

I tak i nie! Jeśli dokonasz rejestracji telefonicznej, czyli tzw. rejestracji szybkiej, będziesz mógł dokonywać transakcji uwzględniając następujące limity:
  • jednorazowa transakcja: do 500 zł
  • roczna wartość transakcji: do 10 000 zł
  • wartość środków na koncie przedpłaconym nie może być wyższa niż 2500 zł

W przypadku, gdy dokonasz pełnej rejestracji, nie będziesz ograniczony żadnymi limitami.

Jaką mam pewność że transakcja, którą realizuję będzie dokonana?

Podczas dokonywania przez Ciebie transakcji jesteś informowany o jej przebiegu. W swoim profilu na www.callpay.pl możesz sprawdzić zestawienia swoich transakcji.

Płacę często w tych samych miejscach, czy mogę zapisać numer do płacenia?

Tak. Możesz taki numer zapisać w kontaktach w telefonie i wybierać stale ten sam numer jako płatność. Szczególnie sprawdza się to, gdy np. kupujesz bilet na ten sam autobus.

Czy w każdym mieście płacenie odbywa się tak samo?

Zasadniczo tak. Płacenie zawsze odbywa się za pomocą połączeń głosowych. Jednakże w zależności od regulaminów u różnych sprzedawców lub usługodawców, sam zakup może powodować, że podczas połączeni będziesz musiał podać specjalne cyfry na klawiaturze telefonu.

Zapomniałem, jaki mam kod PIN.

Jeśli zarejestrowałeś się telefonicznie poprzez szybką rejestrację, konieczne będzie zresetowanie Twojej usługi i założenie jej na nowo. Jeśli zarejestrowałeś się na stronie www.callpay.pl -to możesz nadać nowy kod PIN, co odbędzie się po weryfikacji Twoich danych.

Co zrobić, gdy podczas kontroli, pomimo prawidłowego wybierania numeru, nie otrzymam SMS zwrotnego z danymi zakupionego biletu?

Jeśli w przeciągu 30 sekund po wybraniu numeru podczas kontroli, nie dostałeś wiadomości SMS z danymi biletu, wybierz ponownie numer podany przez kontrolera.

Nasi Partnerzy

Polub nas na Fejsie :)