Jesteśmy partnerem:
MasterCard Mobile

Jak korzystać

CallPay to innowacyjny, niespotykany dotąd w Polsce, sposób płatności przez telefon komórkowy. Płatności odbywają się poprzez krótkie połączenia głosowe na numery które wskazują dany produkt lub sprzedawcę. Prawda, że proste?!

Od teraz każdy posiadacz przysłowiowej komórki może jej używać niczym karty płatniczej. Nieważne, czy jest to telefon na kartę czy na abonament, nieważne w jakiej sieci. Nie ma potrzeby wgrywania dodatkowego oprogramowania. Płatności, które dokonujesz rozliczane są ze specjalnego konta w CallPay, które jest prowadzone dla Ciebie za darmo. Aby skorzystać z CallPay wystarczy się zarejestrować w systemie, wpłacić dowolne środki, które wykorzystujesz na swoje płatności ... i to tyle.

W jakich miejscach można dokonywać płatności?

Parkingi i miejskie strefy postoju.

W tym przypadku płatność odbywa się poprzez wykonanie połączenia na określony numer telefonu. Wybierany numer jest równoznaczny z określonym biletem wjazdu lub rozpoczęciem parkowania. Zazwyczaj Numery Usługi CallPay (NUC) wskazane są na parkomatach lub urządzeniach, które pobierają opłaty.

W zależności od regulaminów opłat parkingowych, możliwe jest wnoszenie opłat za efektywny czas postoju samochodu lub za wykupiony z góry czas, np. godzinę postoju. Dzięki uniwersalności systemu CallPay, Klient jednym krótkim połączeniem informuje o momencie zaparkowania samochodu, a kolejnym kończy czas parkowania. W takim przypadku system nalicza opłatę wyłącznie za wykorzystany czas.

Bilety za przejazdy środkami komunikacji miejskiej i kolejowej (autobusy i tramwaje).

Tu również płatność odbywa się poprzez wykonanie połączenia na określony numer telefonu, który jest równoznaczny z określonym biletem przejazdu. Zazwyczaj Numery Usługi CallPay (NUC) wskazane są na przystankach, autobusach lub wagonach.

Taxi.

Płatność odbywa się również poprzez wykonanie połączenia na Numer Usługi CallPay (NUC), który jest przypisany do danej taksówki i zaprezentowany na naklejce na szybie lub w innym widocznym miejscu. Podczas tego połączenia, zgodnie z komendami przekazywanymi w słuchawce, dzwoniący wprowadza kwotę do zapłaty. Po wprowadzeniu danych i pobraniu odpowiedniej kwoty, system CallPay natychmiast przesyła do taksówkarza SMS-a z potwierdzeniem.

W zależności od indywidualnych ustawień konta CallPay, podczas płatności kwot wyższych niż 50 złotych, konieczne może być podanie kodu PIN. Dzięki tej opcji zyskasz pewność, że Twoje pieniądze są bezpieczne.

Nasi Partnerzy

Polub nas na Fejsie :)