Jesteśmy partnerem:
MasterCard Mobile

Usługi

JAROCIN


Jarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o.

 

Kiosk zamknięty, biletomat nie działa, a Ty nie masz drobnych? Dzięki CallPay nie musisz się tym przejmować. Sprawdź jakie to proste!

 

 

 

 

Uruchom usługę CallPay APLIKACJA

Pobierz aplikację
CallPay Usługi
z Google Play.
 

Uruchom aplikację,
podaj numer swojego
telefonu, wpisz otrzymany
SMSem kod i wybierz
miasto, w którym chcesz
korzystać z aplikacji
CallPay Usługi.

BILET w telefonie!

Bezpłatna aplikacja do pobrania w Google Play. Kliknij na logo lub zeskanuj QR kod.

 

 

 

 


 

Jak kupić bilety?

Tuż przed wejściem do
autobusu lub tramwaju
uruchom aplikację,
wybierz:
1. Bilety komunikacji
miejskiej
2. Zakup biletu

Wybierz z listy
odpowiedni dla Ciebie
rodzaj biletu.
 

Wybierz
sposób płatności:
• Blik
• Przelew
• Karta Płatnicza
• MasterPass
• OneClick

Dokonaj płatności
i już. Masz bilet!
Aby go pokazać
Kontrolerowi kliknij
na żółtą ikonkę
u dołu ekranu.

 

* * *

Kontrola biletów

Podczas kontroli Pasażer zostanie poproszony o nawiązanie połączenia z numerem podanym przez kontrolera. System CallPay na próbę nawiązania połączenia może zareagować następująco:

  •       Pasażer ma zakupiony bilet – połączenie bezpłatne.

System CallPay dokona automatycznego rozłączenia połączenia w taki sposób, aby nie doszło do jego nawiązania. Po ok. 3 sekundach na telefon Pasażera przychodzi SMS potwierdzający zakup biletu zawierający wszystkie niezbędne dane takie jak rodzaj biletu, czas zakupu oraz ulga.

  •       Pasażer nie ma zakupionego biletu – połączenie płatne.

System CallPay odbierze połączenie informując Pasażera, że nie dokonano zakupu usługi. 

Ilość SMS z potwierdzeniem zakupionego biletu jest ograniczona w zależności od rodzaju biletu.

 

W przypadku, gdy Pasażer zakupił więcej niż jeden bilet, zobowiązany jest wykonać kolejne połączenia, dla których przyjdą kolejne potwierdzenia SMS.

powrót do listy usług

Nasi Partnerzy

Polub nas na Fejsie :)