Jesteśmy partnerem:
MasterCard Mobile

Usługi

RZESZÓW


Zarząd Transportu Miejskiego

Kupowanie biletów na terenie Rzeszowa nigdy wcześniej nie było tak proste!

Kiosk zamknięty, biletomat nie działa, a Ty nie masz drobnych? Nic prostszego! Dzięki mobilnej aplikacji CallPay Usługi na Twoim smartfonie już nigdy nie będziesz się musiał o to martwić.

Pobierz BEZPŁATNĄ aplikację CallPay Usługi na swój telefon lub wykonaj połączenie na numer, który odpowiada Twojemu biletowi. Trwa to zaledwie kilka sekund.

Bezpłatna aplikacja do pobrania w AppStore oraz Google Play.Kliknij na logo lub zeskanuj QR kod.

 

Pobierz aplikacje CallPay na App Store         Pobierz aplikacje CallPay na Google Play

    


CallPay. Po prostu.

ZAKUP BILETÓW

Za pomocą systemu CallPay na terenie Rzeszowa dokonasz zakupu m.in. biletów jednoprzejazdowych i dobowych.

Jak dokonać zakupu ?

W aplikacji wybierz interesujące Cię miasto i kliknij przycisk Zakup biletu. Następnie wybierz bilet, zapłać i czuj się spokojny.

 

Jeśli nie masz aplikacji wykonaj połączenie na numer, który odpowiada Twojemu biletowi. Wszystkie rodzaje biletów oraz numery telefonów do nich przypisanych znajdziesz poniżej.


MOBILNE BILETY ZTM RZESZÓW
(wejdź w zakładkę)

 

PAMIĘTAJ, ŻE ZAKUPIONY BILET JEST WAŻNY OD RAZU PO ZAKUPIE

KONTROLA BILETÓW

Podczas kontroli Pasażer zostanie poproszony o nawiązanie połączenia z numerem podanym przez kontrolera. System CallPay na próbę nawiązania połączenia może zareagować następująco:

  •         Pasażer ma zakupiony bilet – połączenie bezpłatne.

System CallPay dokona automatycznego rozłączenia połączenia w taki sposób, aby nie doszło do jego nawiązania. Po ok. 3 sekundach na telefon Pasażera przychodzi SMS potwierdzający zakup biletu zawierający wszystkie niezbędne dane takie jak rodzaj biletu, czas zakupu oraz ulga.

  •         Pasażer nie ma zakupionego biletu – połączenie płatne.

System CallPay odbierze połączenie informując Pasażera, że nie dokonano zakupu usługi. 

 

Ilość SMS z potwierdzeniem zakupionego biletu jest ograniczona w zależności od rodzaju biletu.

 

W przypadku, gdy Pasażer zakupił więcej niż jeden bilet, zobowiązany jest wykonać kolejne połączenia, dla których przyjdą kolejne potwierdzenia SMS.

powrót do listy usług

Nasi Partnerzy

Polub nas na Fejsie :)