Jesteśmy partnerem:
MasterCard Mobile

Usługi

TOMASZÓW MAZOWIECKI


Miejski Zakład Komunikacji Miejskiej

Kiosk zamknięty, biletomat nie działa, a Ty nie masz drobnych? Dzięki CallPay nie musisz się tym przejmować. Po prostu wybierz jeden z dwóch rodzajów zakupu biletu. Nie musisz mieć smartfona, wystarczy Ci zwykły telefon. Sprawdź jakie to proste!

 

1. Kup bilet przez aplikację mobilną

2. Kup bilet dzwoniąc przez telefon

 

* * *

Uruchom usługę CallPay APLIKACJA

Pobierz aplikację
CallPay Usługi
z Google Play.
 

Uruchom aplikację,
podaj numer swojego
telefonu, wpisz otrzymany
SMSem kod i wybierz
miasto, w którym chcesz
korzystać z aplikacji
CallPay Usługi.

BILET w telefonie!

Bezpłatna aplikacja do pobrania w Google Play. Kliknij na logo lub zeskanuj QR kod.

 

 


 

Jak kupić bilety?

Tuż przed wejściem do
autobusu lub tramwaju
uruchom aplikację,
wybierz:
1. Bilety komunikacji
miejskiej
2. Zakup biletu

Wybierz z listy
odpowiedni dla Ciebie
rodzaj biletu.
 

Wybierz
sposób płatności:
• Blik
• Przelew
• Karta Płatnicza
• MasterPass
• OneClick

Dokonaj płatności
i już. Masz bilet!
Aby go pokazać
Kontrolerowi kliknij
na żółtą ikonkę
u dołu ekranu.

 

* * *

 

Nie masz aplikacji lub nie posiadasz smartfona? Nic straconego!

Uruchom usługę CallPay TELEFON

Zarejestruj się na
www.callpay.pl

Wpłać dowolną
kwotę na Wirtualną
Portmonetkę lub
podłącz kartę
płatniczą.


 

Jak kupić bilety?

Tuż przed wejściem
do autobusu lub
tramwaju, z telefonu,
który zarejestrowałeś
na www.callpay.pl
zadzwoń na numer
przypisany do biletu
(lista poniżej).

Po połączeniu,
postępuj zgodnie
z instrukcją lektora
(zajmie to kilka
sekund) i już.
Masz bilet!

 

 

Lista numerów
Wybierz z listy rodzaj biletu i zadzwoń na podany numer.

Kliknij w numer przypisany do danego biletu, następnie połącz się z wyświetlonym numerem.
Rodzaj biletu Numer telefonu
Bilet jednorazowy normalny miejski 447441156
Bilet jednorazowy normalny na 2 strefy 447441157
Bilet jednorazowy normalny na 3 strefy 447441158
Bilet jednorazowy ulgowy miejski 447441159
Bilet jednorazowy ulgowy na 2 strefy 447441165
Bilet jednorazowy ulgowy na 3 strefy 447441166
Bilet jednorazowy ulgowy ustawowy miejski 447441167
Bilet jednorazowy ulgowy ustawowy na 2 strefy 447441168
Bilet jednorazowy ulgowy ustawowy na 3 strefy 447441169
Bilet jednorazowy na liniach nocnych 447441400

 

PAMIĘTAJ, ŻE ZAKUPIONY BILET JEST WAŻNY OD RAZU PO ZAKUPIE

 

KONTROLA BILETÓW

Podczas kontroli Pasażer zostanie poproszony o nawiązanie połączenia z numerem podanym przez kontrolera. System CallPay na próbę nawiązania połączenia może zareagować następująco:

  •       Pasażer ma zakupiony bilet – połączenie bezpłatne.

System CallPay dokona automatycznego rozłączenia połączenia w taki sposób, aby nie doszło do jego nawiązania. Po ok. 3 sekundach na telefon Pasażera przychodzi SMS potwierdzający zakup biletu zawierający wszystkie niezbędne dane takie jak rodzaj biletu, czas zakupu oraz ulga.

  •       Pasażer nie ma zakupionego biletu – połączenie płatne.

System CallPay odbierze połączenie informując Pasażera, że nie dokonano zakupu usługi. 

 

Ilość SMS z potwierdzeniem zakupionego biletu jest ograniczona w zależności od rodzaju biletu.

 

W przypadku, gdy Pasażer zakupił więcej niż jeden bilet, zobowiązany jest wykonać kolejne połączenia, dla których przyjdą kolejne potwierdzenia SMS.

powrót do listy usług

Nasi Partnerzy

Polub nas na Fejsie :)